Sila Dapatkan Produk Kecantikan Dan Kesihatan Dari Kami Dengan Menghubungi Talian 012.244.4691 Sekarang!!..Terima Kasih Dan Jumpa Lagi..Hey! Lovely People. Thanks For Helping Me And My Site By Visiting Here. I Hope You Enjoy Your Stay.Stay Tuned As I\'Am Re-Doing And Adding A Lot Of A New Content As Often As Possibble!..

.

Ikut

Pengenalan BEAUTEE

Sejak dari 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang dirumus khas dari German dan Peranchis. Setiap produk mempunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Bahan mentah produk BEAUTEE di import dari Eropah dan di hasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice (GMP) dengan ISO 9001:2000 di malaysia.

BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang di tetapkan oleh peraturan kosmetik ASEAN di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK). Kilang ini juga di iktiraf HALAL oleh Jabatan pembangunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan ini kami menjamin produk dan penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.

Hari ini produk BEAUTEE berkualiti tinggi, tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia, Produk BEAUTEE ini juga di eksport ke Singapura, Brunei, Insonesia, Philipine, Australia, New Zealand, Turkey, England, Belanda dan Amerika. BEAUTEE juga telah mendapat anugerah ASIA PACIFIC Super Health Brand 2010/2011 dan ASIA PACIFIC Top Excellence Brand.

Syakie Simply Beauty
017.2426201

.

.
GET OUR FREE Beautee Syakie Simply Beauty Stamp Collection CARD NOW! For every RM85.00, you will get a stamp from us and once you collected 10 stamps, YOU GET FREE BEAUTEE PRODUCTS!! YOU GET TO CHOOSE FROM OUR 3 CHOICES! What are you waiting for! Go GET ONE NOW! EXCLUSIVE FOR WALK INS and ONLINE Customers!

Produk De Herbs Ada Di Sini..Klik Lah!

Write to us for any enquiries, comments, referral programs etc.
We will be happy to provide the answers in anyway we can.

Contact number 017.2426201(we prefer SMS/WHATSAPP only) or write to us !

Thank You.
Syakie Simply Beauty

Ampoule : Jenis Dan Cara Penggunaannya

APA ITU AMPOULES.
Ampoule adalah cecair yang tinggi kepekatannya yang di botolkan didalam botol kedap udara. Ampoule biasanya mengandungi extract botanic vitamin dan gabungan pelbagai enzim. Apa yang pasti, ianya tiada bahan pengawet dan chemical berbahaya. Ampoule ini di ciptakan untuk setiap jenis kulit dan memberi kesan yang menakjubkan untuk pelbagai masalah kulit wajah seperti jeragat, jerawat, kulit berminyak dan pelbagai lagi. Untuk mendapatkan kesan yang lebih menakjubkan gunakanlah Ampoule bersama 3D Mask.

Macamana nak guna ampoule.
1. Cuci muka sehingga bersih
2. Scrub
3. Ampoule (urut-urut hinga meresap ke dalam kulit)
4 Mask (15 - 20 minit)
5. Pakai Toner
6. Pakai Pelembab@moisturizer / night cream

**Ampoule mesti di gunakan sekali sahaja kerana ia hanya boleh bertahan selama 4 jam selepas botol di buka**

Jenis-Jenis Ampoule
1. OPEN PORE FACE AMPOULE
Ampoule ini membantu mengecilkan pori-pori di wajah yang besar dan mengawal pengeluaran sebum minyak. Sesuai di gunakan untuk kuit berjerawat. Ampoule ini juga di gunakan pada kulit yang mengalami kesan berlubang / berlopak kesan dari jerawat lama.

Cara Penggunaannya
Sapukan di seluruh wajah selepas membersihkan muka. Diikuti dengan 3D Mask. 
(disarankan Vegefiber 3D, Green Apple, Green Pea & Red Bean mask). Elakkan kawasan mata yer.
Setiap botol ampoule boleh digunakan sekurang-kurangnya 3 kali jika di simpan di dalam peti sejuk. Pastikan anda menutup botol ampoule selepas di buka dengan kapas muka untuk memastikan kesegaran ampoule.
**sesuai untuk semua jenis kulit**

2. WHITENING FACE AMPOULE
Ampoule jenis ini di gunakan untuk mencerahkan kulit muka tetapi tidak mengeringkan muka kerana ampoule ini mampu memberi kelembapan pada wajah. Ampoule ini juga mampu mengatasi masalah kulit kusam.

Cara Penggunaannya
Sapukan di seluruh wajah selepas membersihkan muka di ikuti dengan 3D Mask.
(disarankan 3D Soy Bean Mask dan Lily Mask). Elakkan kawasan mata.
**Sesuai untuk kulit Normal to Dry Skin. Tidak sesuai untuk kulit berminyak kerana ianya mengandungi pelembab yang boleh menjadikan kulit semakin berminyak**

3. SOOTHING FACE AMPOULE
Ampoule jenis ini berperanan untuk mengelakkan masalah kulit akibat persekitaran. Amat sesuai untuk mengelakkan jerawat daripada timbul semula. Ampoule ini juga digunakan selepas penggunaan Purifying Ampoule. Ia juga mampu mengatasi masalah kulit berminyak dan mengelakkan kerengsaan pada kulit.

Cara Penggunaannya
Sapukan di seluruh wajah selepas membersihkan muka. Diikuti dengan 3D Mask iaitu Lavender Mask. Elakkan kawasan mata.
**Sesuai untuk kulit berminyak, berjerawat, sensitif dan kulit normal kepada kering**

4. PURIFYING FACE AMPOULE
Ampoule ini berperanan untuk mengawal pengeluaran sebum. Amat sesuai untuk kulit berjerawat, sensitif dan kulit yang berminyak. Bagi yang mengalami masalah jerawat...anda adalah di sarankan menggunakan Purifying Ampoule terlebih dahulu bagi menyelesaikan masalah jerawat anda. Purifying Ampoule ini berkesan untuk mengecutkan jerawat di wajah, selepas itu gunakan Soothing Ampoule dan seterusnya boleh gunakan Whitening Ampoule untuk memutihkan kulit.

Cara Penggunaannya
Sapukan ke seluruh wajah selepas membersihkan muka. Di ikuti dengan pemakaian 3D Masker Green Apple & RedBean Mask. Elakkan kawasan mata.
**Sesuai untuk kulit berjerawat, berminyak dan sensitif. Tidak sesuai untuk kulit kering dan aging skin@kulit matang. Ampoule yang paling HOT dan FAMOUS!!

5. HYDRATING FACE AMPOULE
Ampoule ini di rumus khas untuk mengurangkan kehilangan air pada kulit dan melembapkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit terutama sekali kulit kering. Menjadikan kulit tampak lebih berseri-seri.

Cara Penggunaannya
Sapukan di seluruh wajah selepas membersihkan muka, di ikuti dengan pemakaian masker. Disarankan menggunakan Silk Collagen Mask atau High Concentrated Gel Mask 50% Collagen. Ianya bertujuan untuk melembapkan kulit serta merangsang pertumbuhan. Elakkan kawasan mata.
**Sesuai untuk semua jenis kulit terutama sekali kulit kering kecuali kulit berminyak**

7. COLLAGEN AMPOULE
Ampoule ini mengandungi 50% collagen yang dapat membantu kulit lebih seimbang dan menegangkan kulit wajah. Kandungan ampoule ini sesuai di gunakan untuk treatment menyegarkan kulit wajah. Sering di gunakan sebagai pre make up untuk para pengantin / photo shoot. Juga disarankan untuk mereka yang ingin mengekalkan keanjalan dan kecantikan kulit sebagai anti aging.

Cara penggunaannya
Sapukan di seluruh wajah selepas membersihkan muka. Diikuti dengan pemakaian masker. Disarankan menggunakan 3D Gold Mask, Red Bean Mask, Lily Mask, Silk Collagen Mask dan High Concentrated Gel Mask 50% Collagen. Elakkan kawasan mata.
**Sesuai untuk kulit normal ke kulit kering, aging skin, make up artis. Tidak sesuai untuk kulit berminyak**

8. FIRMING FACE AMPOULE
Ampoule ini kalau di ambil dari usia muda..wow!! tak dapat di bayangkan 20 tahun akan datang. Ianya boleh menghilangkan kedut-kedut serta garisan-garisan halus di kulit muka. 
**Sesuai untuk kulit matang, normal to dry skin dan tidak sesuai untuk kulit berminyak**

9. VITAMIN C
Kepada yang nak maintain kulit lembut, licin dan gebu..amalkanlah Vitamin C, Whitening dan Hydration. Ketiga-tiga ampoule ini boleh buat kulit kita jadi gebu gitu. Kepada kakak-kakak yang sudah berumur sikit, bolah lah fokus kepada  anti aging seperti soothing, hydrating dan firming...Vitamin C pun kena guna selalu.
Vitamin C ampoule ini dapat menjadikan kulit lebih cerah, berseri serta melewatkan proses penuaan. Ia jug digunakan bagi menangani masalah liang pori terbuka dan menjadi agen anti oksidan kepada kulit.

Ampoule ini macam extra treatment aje..dah alang-alang kita hari-hari pakai mask..sapu toner lah, night creamlah..apa kata kita tambah satu lagi aspek penting dalam penjagaan kulit. cuba tengok bintang ternama Hong Kong ala model-model tuhh..hmm mereka tu pakai ampoule dan rajin pergi ke salon ..hehheheh

Bab-bab ampoule ni kenalah rajin sikit, urut-urut muka tu, jangan main dap-dap aje. Masa kita guna scrub kita buka lubang pori-pori kat muka kita so khasiat dalam ampoule tu lebih senang nak masuk kedalam kulit..so urutlah perlahan-lahan, biarkan ianya meresap semua, lepas tu kita pakailah pulak Masker.

So step-step yang syakie bagi tu you all follow lah yer, jangan ikut sendiri punya pulak. Ok kalau you all ikut, memang di galakkan guna Mask, Toner, Cream dari brand yang sama..baru lah UUMMPPHH!!

Face ampoule ni bukan untuk perempuan aje tau, lelaki pun ramai yang dah guna, terutama yang nak kurangkanjeragat..alah lubang-lubang  kat muka tu pun boleh apa..kalau tak cuba mana nak tahu..betul tak??

Allright..kalau tak paham juga, janganlah malu-malu nak kol syakie...syakie di sini sedia membantu..heheheh
So kepada mak-mak andam dan juru makeup artis tu..kalau nak borong..harga boleh diskaun lagi...boleh juga beli ampoule ni bercampur-campur. Bila kita guna ampoule ni..nak make up pun senang tau, seri muka pun boleh naik. Cubalah yer!

Suka ke? Jomlah Follow/Like :))

0 5000 orang nak tahu RAHSIA Syakie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
**Harap Maklum..Segala Yang Tercatat Disini Semuanya Hak Milik Syakiella Axrill**
l