Sila Dapatkan Produk Kecantikan Dan Kesihatan Dari Kami Dengan Menghubungi Talian 012.244.4691 Sekarang!!..Terima Kasih Dan Jumpa Lagi..Hey! Lovely People. Thanks For Helping Me And My Site By Visiting Here. I Hope You Enjoy Your Stay.Stay Tuned As I\'Am Re-Doing And Adding A Lot Of A New Content As Often As Possibble!..

.

Ikut

Pengenalan BEAUTEE

Sejak dari 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang dirumus khas dari German dan Peranchis. Setiap produk mempunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Bahan mentah produk BEAUTEE di import dari Eropah dan di hasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice (GMP) dengan ISO 9001:2000 di malaysia.

BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang di tetapkan oleh peraturan kosmetik ASEAN di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK). Kilang ini juga di iktiraf HALAL oleh Jabatan pembangunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan ini kami menjamin produk dan penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.

Hari ini produk BEAUTEE berkualiti tinggi, tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia, Produk BEAUTEE ini juga di eksport ke Singapura, Brunei, Insonesia, Philipine, Australia, New Zealand, Turkey, England, Belanda dan Amerika. BEAUTEE juga telah mendapat anugerah ASIA PACIFIC Super Health Brand 2010/2011 dan ASIA PACIFIC Top Excellence Brand.

Syakie Simply Beauty
017.2426201

.

.
GET OUR FREE Beautee Syakie Simply Beauty Stamp Collection CARD NOW! For every RM85.00, you will get a stamp from us and once you collected 10 stamps, YOU GET FREE BEAUTEE PRODUCTS!! YOU GET TO CHOOSE FROM OUR 3 CHOICES! What are you waiting for! Go GET ONE NOW! EXCLUSIVE FOR WALK INS and ONLINE Customers!

Produk De Herbs Ada Di Sini..Klik Lah!

Write to us for any enquiries, comments, referral programs etc.
We will be happy to provide the answers in anyway we can.

Contact number 017.2426201(we prefer SMS/WHATSAPP only) or write to us !

Thank You.
Syakie Simply Beauty

Detox Plus High Fiber



Detox Plus High Fiber adalah minuman fiber untuk membantu menyingkirkan toksik dalam badan, ia boleh mengatasi masalah sembelit,  perut buncit dan meningkatkan metabolisme badan dan mengurangkan lemak di bawah kulit untuk tampak lebih langsing.

Detox Plus High Fiber bukan hanya  dapat membuang toksin dalam badan, ia juga sangat penting untuk melancarkan sistem pembuangan supaya ia tidak dapat berkumpul di dalam badan kita. Apabila toksik berkurangan dalam badan,  peningkatan metabolisma dapat berjalan dengan lancar dan pembakaran lemak akan meningkat, ini bukan sahaja dapat melangsingkan badan malah, ia juga boleh membuatkan badan kita kelihatan lebih menarik.

Detox Plus High Fiber mempunyai perisa pelbagai buah-buahan, enzim-enzim yang dapat seimbangkan tahap keasidan di dalam badan.


Mempunyai badan yang sihat serta langsing adalah menjadi matlamat sepanjang hayat bagi setiap kaum wanita, walau bagaimana pun dengan tabiat makan yang tidak seimbang dan kurang bersenam, gaya hidup moden yang tidak sekata, boleh melambatkan metabolisme badan, menjadi  gemuk, kulit kusam dan banyak tanda penuaan.

Detox Plus High fiber dirumus dengan menggunakan pelbagai jenis gentian buah-buahan semulajadi dan sayur-sayuran yang terbukti berkesan dalam membantu badan manusia dalam memastikan penghadaman yang sihat dan meningkatkan sistem imunisasi badan. Ia membantu melicinkan pergerakan usus untuk mencegah toksin yang terkumpul, mempercepatkan pembakaran lemak untuk membantu melangsingkan badan.

Ciri-ciri produk
100% bahan-bahan semulajadi, tiada sebarang pewarna tiruan dan bahan pengawet.Kilang ISO dan Halal yang khusus, berkualiti tinggi dan terjamin.

BEAUTEE Detox Plus High Fiber mengandungi oat fiber, apple fiber, wheat fiber, fructoolig osaccharide, papain enzyme, aloe vera dan spirulina, guava dan grape seed powder

     Fungsi Fungsi dan Kebaikan Detox Plus High Fiber
     ** Meningkatkan metabolisme, mempercepatkan pembakaran lemak dan pembuangan kandungan air 
          di dalam badan.

     ** Menyingkirkan sisa toksik dan membantu pembiakan bakteria yang baik dalam usus badan.

     ** Mengurangkan sembelit dan mengatasi masalah perut buncit.

     ** Membantu melancarkan proses pencernaan dan seterusnya menurunkan berat badan.

     ** Membantu mengawal pembentukan lemak baru dalam badan.

     ** Detox High Fiber kaya dengan kandungan serat yang sangat tinggi.

Cara Pengambilan
1 - 2 Sachet malam sebelum tidur.    

Our Latest Product! Beautee Detox Plus High Fiber 
Only RM68 / per box!Perfectly healthy slim body is a lifelong goal for every woman, however, due to the poor eating and lack of exercise, uneven lifestyle of modern days may slow down the metabolic rate of body, leading to bloated obesity, dull complexion and
many signs of aging.
Beautee Detox Plus High Fiber are developed by using a variety of natural fruits and vegetables extract. From smoothening bowel movements to prevent toxins accumulated, accelerating burning of fat will not only help slimming down, but also keep you in shape.
Direction Mix the content in a glass of 200ml plain water, stir and consume immediately. 
Take 1 – 2 sachets daily before sleep.
Beside causing obesity, lack of dietary fiber is one of the main reasons of many diseases. When the residual impurities and toxins accumulate in the intestine,virus and bacteria will continuously simmer and invade the bloodstream system, not only result in bloating bad breath, sallow complexion, but also induce a variety of chronic diseases.
Beautee Detox Plus High Fiber contains Oat Fiber, Apple Fiber and Aloe Vera that purport to speed up metabolism and help remove toxins from the body . Ingredients such as Digestive Enzyme and Spirulina are able to reduce fat accumulation.
Oat Fiber
It helps the colon and other sections of your digestive tract expell waste products from the body. Having a digestive tract that operates correctly
means your body is able to eliminate toxins in an efficient way. 


Suka ke? Jomlah Follow/Like :))

2 5000 orang nak tahu RAHSIA Syakie:

LadyBird said...

Hi semua..dah tengok semua barangan di sini?? ada yg berkenan ke?..nak cuba..kol lah yer..

Unknown said...

Lelaki boleh ambil ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
**Harap Maklum..Segala Yang Tercatat Disini Semuanya Hak Milik Syakiella Axrill**
l