Sila Dapatkan Produk Kecantikan Dan Kesihatan Dari Kami Dengan Menghubungi Talian 012.244.4691 Sekarang!!..Terima Kasih Dan Jumpa Lagi..Hey! Lovely People. Thanks For Helping Me And My Site By Visiting Here. I Hope You Enjoy Your Stay.Stay Tuned As I\'Am Re-Doing And Adding A Lot Of A New Content As Often As Possibble!..

.

Ikut

Pengenalan BEAUTEE

Sejak dari 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang dirumus khas dari German dan Peranchis. Setiap produk mempunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Bahan mentah produk BEAUTEE di import dari Eropah dan di hasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice (GMP) dengan ISO 9001:2000 di malaysia.

BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang di tetapkan oleh peraturan kosmetik ASEAN di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK). Kilang ini juga di iktiraf HALAL oleh Jabatan pembangunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan ini kami menjamin produk dan penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.

Hari ini produk BEAUTEE berkualiti tinggi, tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia, Produk BEAUTEE ini juga di eksport ke Singapura, Brunei, Insonesia, Philipine, Australia, New Zealand, Turkey, England, Belanda dan Amerika. BEAUTEE juga telah mendapat anugerah ASIA PACIFIC Super Health Brand 2010/2011 dan ASIA PACIFIC Top Excellence Brand.

Syakie Simply Beauty
017.2426201

.

.
GET OUR FREE Beautee Syakie Simply Beauty Stamp Collection CARD NOW! For every RM85.00, you will get a stamp from us and once you collected 10 stamps, YOU GET FREE BEAUTEE PRODUCTS!! YOU GET TO CHOOSE FROM OUR 3 CHOICES! What are you waiting for! Go GET ONE NOW! EXCLUSIVE FOR WALK INS and ONLINE Customers!

Produk De Herbs Ada Di Sini..Klik Lah!

Write to us for any enquiries, comments, referral programs etc.
We will be happy to provide the answers in anyway we can.

Contact number 017.2426201(we prefer SMS/WHATSAPP only) or write to us !

Thank You.
Syakie Simply Beauty

Ampoule : Kandungan dan Kegunaannya

COLLAGEN AMPOULE
Fungsinya
~ 100% extract collagen.
~ Mampu untuk menegangkan kulit & menambahkan keremajaan kulit.
~ Sesuai digunakan untuk mereka yang berumur 35 tahun ke atas kerana kulit sudah tidak mampu untuk menghasilkan collagen secara semulajadi yang cukup.
~ Khas untuk anti aging.
~ Yang muda-muda pun boleh guna, tapi kenalah pastikan sudah berumur 25 tahun keatas sebab kulit kita akan berkurangan collagen sikit demi sedikit bermula dari umur 25 tahun. Bila sahaja menjangkau umur tersebut anda sudah boleh memakai ampoule ini sebagai langkah penjagaan awal, sebelum datangnya masalah kulit anti aging nanti. Mencegah lebih baik dari mengubati..hehehe
~ Kepada sesiapa yang nak dapatkan keputusan dengan cepat, gunakanlah selalu collagen ampoule ini kerana kesannya memang boleh di lihat dengan 1-2 kali guna sahaja. Untuk kakak-kakak dalam lingkungan 30 keatas hingga 40 keatas, tak payahlah nak suntik-suntik lagi yer..gunakan aje Collagen Ampoule ini, pasti boleh nampak perubahan yang ketara tanpa kos yang tinggi dan tidak menyakitkan.
OPEN PORES AMPOULE
Fungsinya
~ Ampoule ini sesuai jika anda mengalami masalah pori-pori terbuka / liang roma yang besar.
~ Selalunya di kaitkan dengan masalah kulit berminyak. Biasanya juga kaum lelaki lah yang banyak mengalami masalah pori-pori terbuka ini.
~ Big pore terjadi sebab banyak kali mengalami jerawat..jadi bekas jerawat membuatkan kita punya pore semakin besar.
~ Masalah open pores ini sudah tentu boleh di atasi, tapi bukan dengan satu malam aje!!..Kalau guna sekali terus ok, mesti ampoule tu di jual dengan harga yang beratus ratus..hehehehe
~ No Pain No Gain...so kenalah berusaha untuk menampakkan kesannya. So gunakanlah terus 1 kotak bersama dengan 3D Powder Mask yang sesuai yer.
~ Dengan penggunaan yang teratur, Inshaallah akan nampak hasilnya. Kalau boleh guna ampoule ini sehingga semua liang roma tu mengecil, baru nampak cute@macho..hehehhehe..
~Amat sesuai untuk semua jenis kulit.
WHITENING AMPOULE
Fungsinya
~ Ampoule ini paling di cari-cari dan paling laris sekali!!
~ Mencerahkan kulit wajah di samping meningkatkan kelembapan wajah.
~ Sesuai juga untuk menghapuskan masalah JERAGAT.
~ Sesiapa yang mempunyai kulit yang kusam aje...lepas tu dari jauh nampak kelam sedangkan sebenarnya boleh lagi di cerahkan..hmmm ambillah ampoule ini..sebab ianya sangat-sangat membantu, guna selalu..inshaallah akan cerah semula.

Ramai mak andam sarankan ampoule ini bagi mereka yang bakal naik pelamin,kiranya macam emergency treatment lah untuk nampak berseri-seri. Jadi dari mak andam tu caj mahal-mahal, lebih baik you all beli satu set kat sini...hehehhehe
Sesuai untuk kulit normal to dry skin, untuk mengekalkan kecantikan
Tidak sesuai untuk kulit berminyak. (sebab ada kandungan pelembab yang boleh menyebabkan kulit semakin berminyak)
CLARIFYING AMPOULE
Fungsinya
Ampoule ini boleh menyamaratakan tona kulit dan juga menghilangkan parut. Kini parut selepas jerawat bukan lagi satu masalah. Ampoule ini memang sangat popular dan sememangnya berkesan dengan penggunaan kerap, namun kalau parut yang terlalu lama akibat kemalangan, terkena air panas atau parut berlubang susahlah untuk menghilangkannya. Tetapi kalau parut akibat jerawat atau black head dan jeragat, maka Clarifying Ampoule ini lah jawapannya.
Sesuai sangat untuk semua jenis kulit.
BUST AMPOULE
Fungsinya
~ Untuk membesarkan payudara (dengan urutan yang betul)
~ Untuk mengecilkan payudara (dengan urutan yang betul)
~ Untuk memejal dan menegangkan payudara.
~ Untuk merawat payudara kendur.

Ampoule ini memerlukan kerajinan dan konsistensi sekiranya anda suka skip,maka kuranglah kesannya. Anda mesti lakukan urutan sekerapnya, paling lewat pun selang sehari. Luangkanlah sedikit masa untuk urutan. Untuk membesarkan payudara urut secara membulat arah jam, jika nak kecilkan urut secara membulat arah lawan jam. Keputusan boleh di lihat dalam masa 1 bulan. Jika nak kasi tegangkan akibat kendur atau apa-apa sebab, urut dari pangkal payudara ke atas. Setelah 5 minit, bilas dengan air suam. Ia dapat menghilang dan menghalang payudara anda dari kendur.
**Tidak sesuai untuk wanita yang menyusukan anak**

Suka ke? Jomlah Follow/Like :))

0 5000 orang nak tahu RAHSIA Syakie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
**Harap Maklum..Segala Yang Tercatat Disini Semuanya Hak Milik Syakiella Axrill**
l