Sila Dapatkan Produk Kecantikan Dan Kesihatan Dari Kami Dengan Menghubungi Talian 012.244.4691 Sekarang!!..Terima Kasih Dan Jumpa Lagi..Hey! Lovely People. Thanks For Helping Me And My Site By Visiting Here. I Hope You Enjoy Your Stay.Stay Tuned As I\'Am Re-Doing And Adding A Lot Of A New Content As Often As Possibble!..

.

Ikut

Pengenalan BEAUTEE

Sejak dari 2006, BEAUTEE menghasilkan pelbagai produk yang dirumus khas dari German dan Peranchis. Setiap produk mempunyai fungsi yang berbeza dan sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Bahan mentah produk BEAUTEE di import dari Eropah dan di hasilkan oleh kilang OEM bertaraf Good Manufacturing Practice (GMP) dengan ISO 9001:2000 di malaysia.

BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan muka dan badan yang sesuai dengan peraturan yang di tetapkan oleh peraturan kosmetik ASEAN di bawah Malaysia Farmaseutikal Kebangsaan Pengendalian Biro (BPFK). Kilang ini juga di iktiraf HALAL oleh Jabatan pembangunan Islam Malaysia (JAKIM). Dengan ini kami menjamin produk dan penjagaan kulit dan kosmetik kami mencapai kawalan keperluan antarabangsa yang tertinggi.

Hari ini produk BEAUTEE berkualiti tinggi, tidak hanya memiliki ribuan kepuasan pengguna dari seluruh Malaysia, Produk BEAUTEE ini juga di eksport ke Singapura, Brunei, Insonesia, Philipine, Australia, New Zealand, Turkey, England, Belanda dan Amerika. BEAUTEE juga telah mendapat anugerah ASIA PACIFIC Super Health Brand 2010/2011 dan ASIA PACIFIC Top Excellence Brand.

Syakie Simply Beauty
017.2426201

.

.
GET OUR FREE Beautee Syakie Simply Beauty Stamp Collection CARD NOW! For every RM85.00, you will get a stamp from us and once you collected 10 stamps, YOU GET FREE BEAUTEE PRODUCTS!! YOU GET TO CHOOSE FROM OUR 3 CHOICES! What are you waiting for! Go GET ONE NOW! EXCLUSIVE FOR WALK INS and ONLINE Customers!

Produk De Herbs Ada Di Sini..Klik Lah!

Write to us for any enquiries, comments, referral programs etc.
We will be happy to provide the answers in anyway we can.

Contact number 017.2426201(we prefer SMS/WHATSAPP only) or write to us !

Thank You.
Syakie Simply Beauty

Skin Care : Set Kulit Berparut / Berjeragat

Set Kulit Berparut / Berjeragat
Beautee Max Fruit Cleanser
Beautee Max Fruit Toner
Beautee Gold Peeling Gel Scrub
Beautee Clarifying Ampoule
Beautee Sun Protector
Beautee Whitening Peeling Night Cream
Beautee 3D Mask Soy Bean & Solution

Cara Penggunaan
1. Bersihkan muka dengan Cleanser. Bilas dan keringkan
2. Ambil scrub dan gosok ke serata wajah. Kemudian bersihkan dengan air, setelah itu dapkan muka dengan Toner, biar kering seketika.
3. Ambil Clarifying Ampoule dan sapukan keserata wajah, habiskan sebotol.
4.Setelah kering seketika ambil 3D Mask, campurkan dengan solution dan terus sapu ke muka, tebal sikit pun tak mengapa.
5. Setelah kering bersihkan muka dengan air dan keringkan.
6. Gunakan Whitening Peeling Night Cream sebelum tidur. Untuk siang hari pula gunakan Sun Protector sebagai pelindung dari sinar UV.

Suka ke? Jomlah Follow/Like :))

0 5000 orang nak tahu RAHSIA Syakie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
**Harap Maklum..Segala Yang Tercatat Disini Semuanya Hak Milik Syakiella Axrill**
l